Jump to content

Your avatar


Burt
 Share

Recommended Posts

And i love it, Krawlie.

 

Mine is my favorite avatar of all time. It used to be a can of Spam so the Ms. makes more sense. There used to be this kid who posted at the Wizard World boards who used this smilie emoticon. I love it. It totally is the face of the internet for me. Tommy made it better for me but I still have sizing issues.

Link to comment
Share on other sites

Guest El Chalupacabra

Tacocats are awesome! And tasty to chalupacabras!

cuz it feels good man

 

wait that's not my avatar anymore. this one is just cuz it made me laugh that it's a real symbol

I am the eye in the sky. Looking at you. I can read your mind!

Link to comment
Share on other sites

During my first year of college (I think), I happened to pause Clerks at the particular moment depicted in my avatar and happened to like it, so I took a screenshot of it. Why I chose to use it here? I honestly can't remember, but whenever I have tried to change it, either other people complained or it just didn't feel right to me, so I've always gone back to it.

 

And I just realized I took that screenshot 10-11 years ago. Wow.

Link to comment
Share on other sites

desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok desslok

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.